5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه ایرلس برقی یا پمپ ایرلس برقی با توجه به آنکه برای پاشش انواع رنگ به کمپرسور باد نیاز ندارد یکی از بهترین راه حل ها برای پاشش رنگ بر روی انواع چوب، پلاستیک و فلز به شمار می‌آیند.

ایرلس های برقی ضمن افزایش چشمگیر سرعت کار، باعث کاهش اتلاف رنگ و مواد مصرفی می‌شود به گونه ای که امروزه بیشتر پیمانکاران استفاده از ایرلس‌های برقی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

با توجه به اینکه در ایرلس‌های برقی، از باد استفاده نمی شود، گَرد رنگ تولید نشده و به همین دلیل سطح تمام شده ثابت بهتر و زیباتری ایجاد می‌شود.

 

همچنین بخوانید: پمپ دیافراگمی

 

انواع دستگاه ایرلس گراکو

انواع دستگاه های ایرلس عبارتند از:

  • دستگاه ایرلس 390 PC Stand

دستگاه ایرلس 390 PC Stand

ایرلس 390 گراکو، رنگ پاشی مناسب برای افراد است که بخواهند کاری حرفه ای را انجام دهند. این ایرلس ها سبک و قابل حمل بوده و به آسانی قابل برداشتن و جابجایی است. ایرلس های 390 گراکو رنگ پاشی ایده آل برای پروژه هاس ساختمانی است و به عنوان یک ایرلس کوچک، ارزش افزوده بالایی دارد.

جریان برق مورد نیاز این ایرلس 13 آمپر بوده و موتور الکتریکی آن 0.625 اسب بخار قدرت دارد. سایز شلنگ خروجی نیز ¼ اینچ است.

شرکت گراکو این دستگاه را به همراه یک عدد گان FTX ، یک عدد گارد، یک عدد نازل، 15 متر شلنگ و یک عدد روغن روانکار زیر پمپ ایرلس (TSL) ارائه می دهد.

  • دستگاه ایرلس STMax 395 PC Pro گراکو

دستگاه ایرلس STMax 395 PC Pro گراکو

یکی از محبوبترین ایرلس‌های گراکو در عرصه جهانی ایرلس STMax 395 گراکو می‌باشد. این ایرلس در ایران نیز کاملا شناخته شده بوده و یکی از پر فروشترین ایرلس‌های گراکو در ایران به شمار می آید.

اگر چه این ایرلس از لحاظ ابعاد کوچک می باشد اما قابلیت‌های بزرگ و قابل توجهی دارد. این ایرلس همانند ایرلس‌های پرقدر گراکو، قدرت و عملکرد فوق العاده‌ای را ارانه می دهد.

در مدل PC Pro فشار دستگاه مدام کنترل شده و سرعت موتور متنساب با اندازه نازل و نیاز پاشش تنظیم می شود. موتور DC‌ این ایرلس، گشتاور زیادی تولید کرده که می‌تواند برای تمامی کاربردهای نقاشی کارایی داشته باشد.

چرخ دنده‌های این ایرلس از فولاد سخت کاری شده بوده که به جرات می توان گفت به صورت مادام العمر می توانند کار کنند.

نیاز ایرلس STMax 395 گراکو به تعمیر و نگهداری بسیار اندک بوده و وزن سبک آن، در پروژه‌های بزرگ بسیار کارایی دارد.

 

  • دستگاه ایرلس S3

دستگاه ایرلس S3

S3 ایرلسی چینی بوده که تقریبا دو سال است که وارد بازار ایران شده است. پس از افزایش سرسام آور قیمت ارز در ایران، رغبت مشتریان به ایرلس های چینی که قیمت مناسب تری داشته اند بیشتر شده است. طی سالیان اخیر ایرلس های چینی مختلفی وارد بازار شده است. اما به جرات می توان گفت که ایرلس S3 یکی از بهترین ایرلس های چینی بوده است که وارد بازار شده است.

شرکت های متعددی اقدام به واردات این ایرلس از چین کرده اند و برخی شرکت ها نیز اعلام کرده اند که نماینده منحصر بفرد این ایرلس هستند اما واقعیت آن است که شرکت های متعددی این ایرلس را به بازار ایران عرضه کرده اند.

توان این ایرلس 1300 وات بوده و حجم پاشش آن 2.3 لیتر بر دقیقه بوده که تقریبا معادل ایرلس STmax 495 گراکو می باشد.

  • دستگاه ایرلس A3

 

دستگاه ایرلس A3

 

 

A3 نیز ایرلسی چینی بوده که در بازار ایران عرضه می شود. نکته قابل توجه این است که هیچ تفاوتی میان ایرلس A3 و S3 نبوده و هر دو ساخت شرکت HVBAN چین بوده و توان هر دو 1300 وات و حجم پاشش هر دو نیز 2.3 لیتر بر دقیقه می باشد. تنها تفاوت این دو ایرلس، تفاوت در شکل ظاهری آن می باشد. یکسان بودن زیر پمپ و موتور الکتریکی این دو ایرلس کاملا قابل مشاهده است.

برای مشاهده فیلم پاشش دستگاه ایرلس لطفا به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.aparat.com/v/tUruT

 

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت ایرلس S3 و انواع ایرلس های دیگر لطفاً با شرکت صنعت تجهیز غرب آسیا تماس حاصل نمایید.

تماس باما |0910953438402133549351|

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *