Rate this post

پمپ های پاشش مواد دکوراتیو یکی از بهترین راه حل ها برای پاشش مواد تزئینی و مواد دانه دار از جمله پلاسترها و مواد دکوراتیو است.

این پمپ ها قابلیت پاشش رنگ ها با مواد دانه دار را دارا بوده و دارای کنترل هوشمند برای تنظیم خروجی و پاشش مواد به منظور دستیابی به طرح های متنوع است. استفاده از این پمپ ها در صرفه جویی مواد اولیه قابلیت چشمگیری داشته به گونه ای که در هر 10 کیلوگرم شاهد 1 الی 3 کیلوگرم صرفه جویی خواهید بود.

این دستگاه دارای گان ویژه جهت پاشش مواد دکوراتیو بوده و قابلیت پاشش مواد دانه دار از 1 الی 9 میلیمتر بدون آنکه آسیبی به دانه ها و پمپ دستگاه برسد را دارد. این دتسگاه برای جلوگیری از پاشش انفجاری شروع مناسبی از کم به زیاد دارند و قابللیت کنترل ساده تنظیم مواد بر روی گان را دارند.

صنایع مختلفی نظیر صنایع ساختمانی، واگن سازی، لوکوموتیو سازی، صنایع هوایی، دکوراتیو کاران و سازه های فلزی قابلیت استفاده از این دستگاه را دارند.

همچنین توسط این دستگاه امکان پاشش موادی نظیر کنیتکس و سیلیکات، انواع پودر تزئینی، پلاسترها و ضد حریق ها، بتونه، گچ، فیبر، پودر و مواد مخلوط شده، رنگ های پایه آب و حلال، سنگ های تزئینی و لعاب وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *