Rate this post

انجام اقدامات صنعتی نیازمند دستگاه های پیشرفته است. به خاطر همین است که دستگاه‌ های مختلفی معرفی می شوند تا شما بتوانید اقدامات متفاوت صنعتی را با آنها راحت‌ تر به انجام برسانید. یکی از این دستگاه ها، دستگاه پاشش رزین فایبرگلاس است که به هر حال شما باید در مورد آن اطلاعات داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. در این مقاله به طور کامل در مورد این دستگاه مهم با شما صحبت خواهیم کرد. اگر به دنبال استعلام قیمت پاشش رزین و فایبرگلاس FRP هستید، با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا از قیمت لحظه ای دستگاه پاشش رزین و فایبرگلاس FRP آگاهی یابید.

تلفن تماس: 02133549351 – 09109534384

دستگاه پاشش رزین فایبرگلاس چیست؟

این دستگاه ها که سیستم اف آر پی دارند؛ به گونه ای طراحی شده اند که می توانید از آنها برای پاشش قطعات فایبرگلاس استفاده کنید و معمولاً این پوشش روی قالب های باز انجام می‌ شود. زمانی که از این دستگاه استفاده می کنید‌، نسبت های دقیق در تزریق شما کاملا مشخص می‌ شود و کارکرد آسانی در تبدیل را برایتان به اجرا در می آورد.

 

مزیت استفاده از دستگاه پاشش رزین فایبرگلاس چیست؟

  • ارتقای خیره کننده کیفیت به کمک سیتم پاشش رزین و فایبرگلاس گراکو

سیستمی که گراکو برای پاشش رزین و فایبرگلاس ایجاد کرده با توجه به قطعات مهندسی شده و گان رزین پاش حرفه ای، تجهیزی پیشرفته، با دوام و با کاربرد آسان را در اختیار مشتریان قرار می دهد.از دیگر مزیت های این دستگاه می توان به این مورد اشاره کرد که شما با آن تا ۴۰ درصد هم می‌ توانید صرفه جویی داشته باشید. پاشش خیلی نرم انجام می شود، نرخ تولید بسیار بالا خواهد رفت و طراحی آرگونومیک گان دستگاه بسیار عالی است که جزو بزرگترین مزایای آن به شمار می‌ آید.

  • کاهش هزینه ها

مزیت استفاده از سیستم اف آر پی یا پاشش رزین فایبرگلاس این است که شما می توانید از هزینه های اضافی جلوگیری کنید. به این صورت که طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که از حداقل مواد و حداقل حلال برای پر کردن پمپ استفاده می‌ کنند. یک ماشه هم داخل دستگاه وجود دارد که بدون نیاز به باز کردن چاپر می توانید از آن استفاده کنید و تغییر حالت را به انجام برسانید.

  • قطعات با کیفیت، همیشه و هر روز

اعتبار شما به کیفیت محصول نهایی وابسته است. با سیستم پاشش رزین و فایبرگلاس گراکو، می توان این اطمینان را بدست آورد که محصول نهایی با کیفیت فوق العاده ای حاصل شده است.

  • سرمایه گذاری هوشمندانه با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه برای پاشش رزین و فایبرگلاس

دستگاه پاشش رزین و فایبرگلاس گراکو دارای پیشرفته ترین فناوری های کنترلی قابل دستیابی بوده که به همراه آن یک عدد گان پاشش رزین و چاپر منحصر بفرد نیز ارائه می شود. با توجه به تحولات سریع در عرصه فناوری، نیاز به فناوری های جدید یک ضرورت می باشد، گراکو خود را متعهد می داند که مشتریان با تهیه این دستگاه سرمایه گذاری هوشمندانه ای برای فعالیت های تجاری خود انجام داده اند.

ویژگی ها و مشخصات پاشش رزین و فایبرگلاس FRP چیست؟

در مورد ویژگی های دستگاه رزین فایبرگلاس باید بگوییم که نسبت فشار 9:1، 13:1 و 17:1 را در اختیار شما به عنوان مصرف کننده قرار می دهد. تجهیزات آن هم قابلیت تنظیم را دارد و نیازی نیست که برای تغییر در نسبت تراکم شما از ابزار خاصی استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این دستگاه این است که تعمیر و نگهداری آن کار سختی نیست. قطعاتی هم که داخل آن وجود دارد و چند وقت یکبار نیاز به تعمیر پیدا می کند، قطعات زیادی نیستند. پکینگ های داخلی دستگاه طراحی شده و مقاومت بسیار بالایی دارند؛ یعنی شما نیاز به تعمیرات زیاد پیدا نخواهید کرد.

همچنین می توانید از سیستم ثبت دیتا یا data track هم در آن استفاده کنید تا کیفیت پاشش را بالا ببرید. در مورد دیگر ویژگی های دستگاه پاشش رزین فایبرگلاس باید بگویم که شما می توانید از آن برای تزریق ژل کوت، ‏وینیل استر، فایبرگلاس، پلی استر و رزین نیز استفاده کنید.

آگاهی از قیمت و خرید پمپ دیافراگمی

کاربرد پاشش رزین و فایبرگلاس FRP چیست؟

از دستگاه پاشش رزین فایبرگلاس برای صنایعی مانند ساخت پره های توربین بادی استفاده می کنند. البته کاربردهای دیگر آن مربوط به موارد زیر است:

  • وان حمام
  • تانکر فایبرگلاس
  • لوله فایبرگلاس
  • استخر
  • صنایع دریایی
  • یدک کش های خودرو

دستگاه پاشش رزین و فایبرگلاس FRP را از کجا تهیه کنیم؟

شما زمانی می توانید از مزایای یک محصول یا دستگاه بهره مند شوید که از منابع معتبری آن را خریداری کرده باشید‌. سایت ما با عنوان صنعت تجهیز مدت زمان طولانی است که در این زمینه فعالیت می‌ کند. دستگاه پاشش رزین فایبرگلاس جزء محصولاتی است که در سایت ما عرضه می‌ شود و سرویسِ تمامی محصولاتی هم که ارائه می دهیم، توسط خود ما به صورت تخصصی انجام می گیرد.

کلام آخر

دستگاه های زیادی هستند  که در صنعت، استفاده ها و کاربردهای بسیار زیادی دارند‌. این دستگاه ها می توانند جزو مهمترین دستگاه های پاشش باشند که حتماً باید در مورد آن ها اطلاعات کسب کنید که در این مقاله راجع به دستگاه پاشش رزین فایبرگلاس، مزایا، ویژگی ها و منبع معتبر برای خریدشان، با شما صحبت کردیم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *