دستگاه ایرلس دست دوم

در بسیاری از شرایط و مواقع خاص شما نیاز به دستگاه های صنعتی پیدا می کنید. دستگاه ایرلس جزو دستگاه های صنعتی بسیار مهم به شمار می‌ آید که خیلی از افراد برای اقدامات مختلف از آن استفاده می‌ کنند.

اما از آنجایی که این دستگاه خیلی گران قیمت بود و خرید نوی آنها به راحتی امکان پذیر نیست، به خاطر همین خیلی از شما به دنبال دستگاه ایرلس دست دوم می روید که در ادامه راجع به آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

توضیحات کلی در مورد دستگاه ایرلس دست دوم

در زمان های قدیم، همانطور که خودتان می‌ دانید برای رنگ کردن دیوارهای ساختمان و نقاشی روی ساختمان از قلم‌مو استفاده می کردند. این روش با معایب زیادی همراه بود که یکی از مهمترین آنها این بود که زمان افراد خیلی زیاد هدر میرفت.

در نتیجه به فکر افتادند که از دستگاه‌ های مختلف استفاده کنند، تا نیروی کار و انرژی بیشتری داشته باشند.  با این کارکمتر خسته می شدند وکار سریعتر و یکدست تر پیش می رفت. از طرف دیگر طبق زمان ‌بندی مشخص تمام می شد.

دقیقا همین جا بود که دستگاه ایرلس روی کار آمد. اما از آنجایی که بالاتر هم گفتیم، این دستگاه ها گران هستند، پس خیلی ها به سراغ دستگاه ایرلس دست دوم رفتند. بدین ترتیب توانستند در مدت زمان کوتاه، چند پروژه را به صورت همزمان پیش ببرند. وجود این دستگاه ها از لحاظ مالی و اقتصادی به شدت به صرفه خواهد بود.

از ایرلس دست دوم در چه مکان هایی دیگری می توان استفاده کرد؟

شما می توانید دستگاه ایرلس دست دوم را خریداری کنید و برای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان ها استفاده نمایید. اما برای رنگ آمیزی اتومبیل، مبلمان، سازه فلزی، دکوراسیون منزل، فضای داخلی، نمای ساختمان، کشتی، هواپیما و وسایل چوبی هم از این دستگاه ها استفاده می کنند.

شما می توانید از این دستگاه بدون نیاز به نیروی انسانی کمک بگیرید. مزیت بزرگ این دستگاه ها این است که شما می توانید طیف خیلی وسیعی از رنگ ها را در آن به کار بگیرید. اگر دستگاه دست دوم خریداری کرده باشید، باز هم امکان استفاده از رنگ های رزین، وینیل، روغن، لاتکس، آلکیدی، الاستومری و اکرولیک وجود خواهد داشت.

چگونه از دستگاه ایرلس استفاده کنیم؟

اگر شما دستگاه ایرلس دست دوم خریداری کرده باشید، احتمالا دفترچه راهنمای آن را در اختیار ندارید. برای اینکه بتوانید از این دستگاه استفاده کنید، باید یاد بگیرید که چگونه آن را پر کنید.  مراحل انجام این کار شامل موارد زیر است:

  • اولین کاری که باید انجام دهید، این است لوله ای که سریکوچک تر دارد را داخل یک سطح زباله بگذارید.
  • لوله دیگری به نام لوله مکش نیز وجود دارد، که باید آن را داخل سطح رنگ ثابت شده قرار دهید.
  • در مرحله دوم شیر پاشش را روی حالت پرایم قرار دهید و بعد پمپ را روشن کنید.
  • سپس شیر فشار را به سمت بالا بچرخانید. در چنین حالتی پمپ کارش را شروع می کند.
  • وقتی که رنگ از لوله پرایم به بیرون جاری شد، آن را داخل سطل رنگ انتقال دهید.

شاید بخواهید فشار دستگاه ایرلس دست دوم را کم کنید، در این حالت باید حتما کلید برق را خاموش کنید‌ و شیر پرایم یا اسپری را روی پرایم بچرخانید.  در چنین حالتی سر تفنگ باید به سمت سطح زباله بوده و بعد ماشه را فشار دهید. با انجام این کار خودِ دستگاه رنگ را اضافه از بین می برد و در آخر قفل ماشه را فعال کنید.

آیا خرید ایرلس دست دوم به صرفه است؟

از آنجایی که این دستگاه ها قیمت بالایی دارند، شاید نویِ آنها نتواند خیلی گزینه مناسبی باشد.  به خاطر همین توصیه می کنیم دستگاه دست دوم خریداری کنید. خرید دستگاه دست دوم هم می‌ تواند امکانات خوبی در اختیار شما بگذارد و هم اینکه کاملاً به صرفه تر است.

جمع ‌بندی

با مطالعه این مقاله از وب سایت صنعت تجهیز متوجه شدید که دستگاه ایرلس دست دوم می تواند یک گزینه مناسب برای خرید باشد. فقط شما باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید و بدانید که قرار است از چه منبعی خرید کنید.

با مطالعه این مبحث تا حد زیادی با روش کار دستگاه ایرلس، کاربردهای آن و نحوه راه اندازی اش آشنا شدید. همچنین متوجه شدید که خرید این دستگاه ها به صورت دسته دوم می تواند گزینه به صرفه تری به حساب بیاید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *