فوم و پلی یوریا

پاشش پلی یوریا و فوم


Rate this post

دستگاه‌ های مختلفی در حوزه صنعت استفاده می‌ شوند که کار با آنها باعث می شود تا اقداماتِ مختلف صنعتی سریع تر و با کیفیت بالاتری انجام شود. یکی از این دستگاه ها دستگاه فوم پاششی پلی یورتان است که در این مقاله راجع به آن به طور کامل توضیحات خواهیم داد تا اگر شما هم در حوزه صنعت فعالیت می کنید، در مورد این دستگاه ها اطلاعات جامع و کامل تری داشته باشید. اگر به دنبال استعلام قیمت دستگاه فوم پاششی هستید، با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا از قیمت لحظه ای دستگاه فوم پاششی آگاهی یابید.

تلفن تماس: 02133549351 – 09109534384

دستگاه فوم پاششی چیست؟

دستگاه فوم پاششی پلی یورتان جزء ماشین آلات گروه صنعتی فوم صنعت است که مجموعه پیوسته ای از تجهیزات تجاری داخل آن وجود دارد. اپراتورها و پیمانکاران که آموزش دیده اند و در این زمینه به اندازه کافی تجربه دارند، می توانند از این دستگاه استفاده و آن را اجرایی کنند. مقیاس ها و اندازه های کوچک تری از این دستگاه ها با مواد بسته بندی پر می شود. یک سری قوطی های حلبی افشانگری یا اسپری کننده هم در آنها وجود دارد که آنها را هم تحت فشار پر می کنند و مورد استفاده قرار می دهند.
موادی همانند رزین پلی ال و ماده ایزوسیانات در بشکه های ۲۲۰ لیتری بسته بندی و فروخته می شود و یک سری پمپ به نام پمپ انتقال وجود دارد که توسط آنها مورد استفاده قرار می گیرد و مواد به داخل تانک های ایزو و پلی انتقال داده می شود.

آیا پمپ هایی که داخل این دستگاه فوم استفاده می شود یکسان هستند؟

تجهیزات عمومی دستگاه فوم پاششی پلی یورتان هر کدام متفاوت هستند. داخل آنها برای هر نوع کار خاصی پمپ مخصوصی را استفاده می کنند. مواد را از طریق این دستگاه داخل وسیله های مختلف گرم می کنند. یک سلول دارد که سیستم گرمایش با نسبت ترکیب یک به یک داخلشان هست و جزئی از این فوم ها هم هستند. لحظه‌ای که مواد داخل تفنگ اسپری کننده با یکدیگر تماس پیدا می کنند و به تفنگ می رسند، با هم ترکیب می‌ شوند و روی سطح مورد نظر پاشیده می شوند.

آگاهی از قیمت و خرید دستگاه خط کشی خیابان

برخی از مزایای دستگاه پاشش فوم در ساختمان ها:

– صرفه جویی و جلوگیری تبادل گرما در فصول سرد و گرم سال.

-جلوگیری از ورود صدا های مزاحم از محیط بیرون.

نحوه کار با دستگاه فوم پاششی پلی یورتان چگونه است؟

در دستگاه فوم پاششی پلی یورتان مواد و مخلوطی که درست شده، توسط دستگاه تفنگ یا افشانه یا اسپری روی دیوار یا سقف مورد نظر شما پاشیده می شود. سرعت واکنش تشکیل این فوم در این دستگاه ها به قدری باید بالا باشد تا این مخلوط به سرعت سفت شود و مراقب باشید که روی دیواره یا روی سقف نریزد. حدود ۴ الی ۵ ثانیه طول می کشد تا شما یک ترکیب کرمی را تجربه کنید. تمام سطوح دیوار یا سقف باید خشک باشند و نباید هیچگونه آلودگی روغن یا گرد و خاک روی آنها وجود داشته باشد.

پاشش فوم و پلی یوریا توسط دستگاه رآکتور گراکو
مخلوط در دستگاه تزریقِ فوم به خوبی روی سطح می چسبد. اگر سطح مورد نظر دیواره عمودی داشته باشد، برای اینکه آن را تمیز کنید، فوم پاشیده شده باید یک لایه نازک داشته باشد. برای اینکه به ضخامت مد نظر برسید، لایه های بیشتر باید مورد استفاده قرار بگیرد تا دوباره ضخامت کافی روی دیوار به وجود بیاورد. دستگاه فوم پاششی پلی یورتان به عنوان عایق حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از آن لوله ها و مخازن عایق دیواره سقف مرغداری و سوله ها عایق می شوند.
اگر درجه حرارت سطح مورد عمل که برای پاشش مورد استفاده قرار می گیرد، خیلی پایین باشد، نباید پاشش اتفاق بیفتد.
برای اینکه از آتش سوزی هم جلوگیری کنید، ضخامت لایه فوم پلی اورتان نباید از ۵ سانتی متر بالاتر باشد.
تاثیر درجه حرارت روی فوم نهایی را هم باید مد نظر قرار دهید تا کارتان اصولی تر پیش برود. اگر حرارت بالا باشد باعث کاهش دانسیته در قسمت های نازک می شود. درجه حرارت باید بین ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد باشد.

 

همچنین بخوانید: پمپ دیافراگمی


کلام آخر

دستگاههای پاشش فوم، یلی یورتان و پلی یوریای گراکو را می توان از کارآمد ترین و بروزترین دستگاه‌های حال حاضر جهان دانست.

این دستگاهها در مدلهای برقی ، بادی ، هیدرولیکی تولید و عرضه می گردند.این دستگاهها با کیفیت بسیار خوبی تولید شده و استهلاک بسیار پایینی در طول دوره کارکرد دارند.

گانها، راکتورها و سیستم های کامل پاشش فوم گراکو راه حلهای بسیار ساده ای را جهت انجام پروژه های شما در هر ابعادی را پیشنهاد می دهند.توسط تجهیزات پاشش فوم گراکو شما می توانید انواع مختلفی از مواد را برای ایجاد پوشش های مورد نظر استفاده نمایید.گان های مخصوص گراکو که دقیقا منطبق بر کاربرد مورد نظر طراحی و ساخته شده اند و نیز شلنگ های دارای گرمکن همگی باعث آرامش خاطر از کیفیت نهایی کار خواهند شد.

در این مطلب به طور کامل راجع به دستگاه فوم پاششی پلی یورتان با شما صحبت کردیم و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم تا اگر در حوزه صنعت فعالیت می کنید، بتوانید دانش بیشتری داشته باشید و از طرفی برای اینکه به هدف اصلی خود برسید، باید از منابع معتبر دستگاه‌ ها را تهیه کنید. یکی از منابعی که به شما معرفی می‌کنیم سایت ما با عنوان صنعت تجهیز است که در زمینه تولید این دستگاه ها فعالیت می کند که محصولات اورجینال و باکیفیتی را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *