دستگاه‌های خط کشی

با استفاده از این دستگاه، خط کشی معابر بسیار راحت و با سرعت انجام خواهد شد.


5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله تصمیم گرفتیم راجع به مبحثی به نام دستگاه خط کشی خیابان صحبت کنیم که البته جزو مهم ترین دستگاه هایی است که در شهرداری ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد؛ اما شاید خیلی از شما با آنها آشنایی نداشته باشید. در واقع آشنایی با این دستگاه باعث می‌ شود که نسبت به امور مربوط به خدمات شهری اطلاعات کامل تری پیدا کنید. پس با ما همراه باشید تا در این باره برایتان توضیحاتی ارائه دهیم.

اگر به دنبال استعلام قیمت دستگاه خط کشی خیابان هستید، با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا از قیمت لحظه ای دستگاه خط کشی خیابان آگاهی یابید.

تلفن تماس: 02133549351 – 09109534384

دستگاه خط کشی چیست؟

باید بگوییم که از این دستگاه ها برای خط کشی و ایمن کردن راه ها و جاده ها استفاده می‌ کنند. در واقع آنها جزء ماشین آلات راهسازی به حساب می‌ آیند. از آنجایی که کارها و زندگی ها ماشینی شده و سرعت پیدا کرده، این دستگاه ها روی کار آمدند و اقداماتی مانند خط کشی با هزینه و زمان کمتری انجام می شود.

دستگاه خط کشی خیابان کمک می کند که نظم زیادی در خیابان ایجاد شده و مسیر خودرو و پیاده روی مشخص شود یا خیابان های دو طرفه را جدا کرده و ترافیک را هم کنترل کنند.

همچنین بخوانید: پمپ دیافراگمی

حال شما بعنوان یک مهندس می توانید به صورت دستی یا حتی به صورت ماشینی و از طریق دستگاه این کار را انجام دهید. در دستگاه خط کشی به صورت دستی، نیروی انسانی هم با آن حرکت می کند و موتور اتوماتیک در دستگاه وجود ندارد. معمولا اندازه این دستگاه ها کوچک هستند و برای پارک، کوچه و خیابان استفاده می شود اما دستگاه های اتوماتیک بزرگتر هستند و برای جاده و خیابان های بزرگتر از آن ها استفاده می کنند.

آگاهی از قیمت و خرید دستگاه فوم پاششی

دستگاه خط کشی خیابان

مزایای استفاده از دستگاه خط کشی چیست؟

  • دستگاه خط کشی خیابان مزایای زیادی دارد. شما با استفاده از آنها می توانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید و مجبور به پرداخت هزینه زیادی نیستید. همچنین مجبور نیستید که زمان زیادی را صرف کنید تا بخواهید کارتان را دقیق به انجام برسانید، زیرا دقت دستگاه به تنهایی بالاست.
  • رنگ زیادی در کار شما هدر نمی‌ رود، ضخامت و کیفیت خطوط حفظ می‌ شود، همه رنگ ها یکدست هستند و شما سختی را حین انجام کار تجربه نمی کنید و می توانید از آنها برای محوطه های تجاری و اداری، مناطق مسکونی، پارک و کوچه ها استفاده کنید که رفت و آمد کمتر است اما اگر نیازمند خط کشی خیابان های بزرگتر هستید، دستگاه اتوماتیک خیلی به شما کمک می‌ کند و همه چیز را به صورت مشخص و دقیق برای تان اندازه گیری می کند و کار خط کشی به تمیز ترین حالت ممکن انجام می شود.
  • از دیگر مزیت این دستگاه ها سهولت در انجام کار است که به راحتی می توانید آنها را حمل کنید، در نتیجه کار شما با دقت بالایی صورت می گیرد.
  • از مزیت های دیگری که می‌توانیم در موردشان نام ببریم، این است که دستگاه خط کشی خیابان به قدری با کیفیت تولید می‌ شود که اطراف آن ضد زنگ است و در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی دارد. در نتیجه شما می توانید در هر نوع آب و هوایی از آنها استفاده کنید.
  • معمولا مخزن با ظرفیت بالا هم کارتان را سریع تر و راحت تر می کند و باعث می شود که مدت زمان طولانی تری بتوانید از دستگاه خط کشی استفاده کنید.

دستگاه  خط کشی اصل را از کجا خریداری کنیم؟

اگر به دنبال خرید دستگاه خط کشی خیابان هستید، باید بگوییم که انتخاب درستی انجام دادید. این دستگاه هم کارتان را دقیق تر و سریعتر به انجام می رساند و هم باعث می شود که هزینه کمتری کنید. برای خرید این دستگاه می توانید به سایت ما یعنی صنعت تجهیز مراجعه کنید. تمامی محصولاتی که در سایت هستند، به صورت اصل و اورجینال در اختیار شما قرار می گیرند و می‌توانید بالاترین کیفیت را تجربه کنید.

کلام آخر

تجهیزات خط کشی گراکو برای خط کشی خیابان ها ، معابر ، پارکینگها، انبار ها و سالن های ورزشی کاربرد وسیعی داشته و برای مکانهایی که نیاز به خط کشی دقیق و تمیز دارد بسیار کار آمد خواهد بود. گراکو به شما کمک می کند که نتیجه ای با بهترین کیفیت حاصل شود.

تجهیزات خط کشی گراکو از مدلهای متنوعی برخوردار بوده که در برخی از مدلها می توانید با دستگاه راه رفته و مکانهای مد نظر را خط کشی کرده و در برخی دیگر می توانید بر روی آن سوار شده و خط کشی را انجام دهید.

گراکو به عنوان یکی از شرکت های پیشرو صنعتی ، همواره به دنبال نوآوری و پیشنهادات جدیدی بوده و در مدلهای جدید خط کشی استفاده از باطری بجای موتورهای بنزینی نیر در تجهیزات خط کشی اضافه شده است.مدلهای متنوع تجهیزات خط کشی این امکان را به شما می دهد تا بر اساس نیاز خود بهترین مدل را انتخاب نمایید.

1 دیدگاه

  • با توجه به اینکه رنگپاش برقی دستگاهشون از شرکت گراکوی آمریکا بوده،‌دستگاه های خط کشی خوبی دارند و راضی بوده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *