گان ایرلس

در دنیای امروز، تکنولوژی و سرعت حرف اول را می‌زند. برای انواع صنایع دستگاه‌های کاربردی ساخته شده‌اند تا در زمان صرفه‌جویی شده و عملکرد بی نقصی اتفاق بیافتد. از جمله محصولاتی که امروزه ساخته شده است تا سرعت و دقت در صنعت نقاشی و رنگ آمیزی افزایش چندین برابری داشته باشد دستگاه گان ایرلس نام دارد.

این دستگاه که به صورت برقی است بازدهی کار و سرعت را افزایش چندین برابری بخشیده و کیفیت و راندمان کار را گسترش داده است. اکنون در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگاه گان ایرلس بپردازیم و برای خرید این دستگاه سایت صنعت تجهیز را معرفی کنیم که علاوه بر قیمت به صرفه، کیفیت بالای این دستگاه را تضمین می‌کند.

عملکرد دستگاه گان ایرلس چگونه است؟

  1. دستگاه گان ایرلس از بخش‌های متفاوتی همچون پمپ پیستونی فشار قوی، مجموعه تخلیه آب، نازلی که بر سر آن اتصال یافته و شلنگ مکش تشکیل شده است.
  2. زمانی که پیستونی که در داخل دستگاه طراحی شده شروع به حرکت کند خلا ایجاد شده و باعث می‌شود که جریان رنگ در داخل شلنگ مکش جریان یافته و به سیلندر انتقال بیابد.
  3. سپس موقعیت پیستون تغییر یافته و رنگ از بخش میانی به گان موجود در گان ایرلس انتقال می‌یابد.
  4. زمانی که رنگ در داخل نازل در حال عبور است به شکل پودری در آمده و سپس بر روی سطوح مد نظر شما رنگ می‌پاشد.

با مطالعه ویژگی‌های دستگاه گان ایرلس بدون شک انتخاب شما برای انجام پروژه‌های رنگ زنی دستگاه ایرلس خواهد بود. با مراجعه به سایت صنعت تجهیز و برقراری ارتباط با کارشناسان این مرکز می‌توانید از نحوه خرید و قیمت انواع دستگاه‌هایی همچون دستگاه فوم پاششی پلی یورتان، دستگاه پلی یوریا و سایر مطلع شوید.

گان ایرلس

مزیت‌ های استفاده از دستگاه گان ایرلس

جالب است بدانید که سرعت دستگاه گان ایرلس در برابر قلمو ۲۸ برابر و در برابر دستگاه پیستوله ۴ برابر سریع‌تر است.  به همین علت در کارهایی که سرعت عمل اهمیت دارد، استفاده از دستگاه گان ایرلس پیشنهاد می‌شود. با استفاده از این دستگاه می‌توان تعداد پروژه‌ های بسیار بالایی را در مدت زمان کمی به پایان رساند. طراحی سوزن قفل شونده‌ در دستگاه گان ایرلس باعث می‌شود که دیگر نیازی به تنظیم سوزن نباشد. به دلیل آن که دستگاه گان ایرلس از تنوع و انواع مختلفی ساخته شده است توصیه می‌شود که حتماً در زمان خرید به سایز و ضخامت آن توجه داشته باشید و متناسب با نیاز خود دستگاه را خریداری کنید.

تفاوت‌ های بین انواع دستگاه‌های گان ایرلس

از جمله تفاوت‌های مهمی که بین انواع دستگاه گان ایرلس توجه افراد را به خود جلب کرده است سرعت تفنگ و فاصله توصیه شده از تفنگ تا قطعه است. به صورت معمول تفنگ ‌های الکترواستاتیک به میزان یک اینچ فاصله در هر هزار ولت نیازمند هستند.

همچنین سرعت تفنگ معمولا به اپراتور بستگی خواهد داشت.  اگر برای خرید دستگاه گان ایرلس به سایت صنعت تجهیز مراجعه کنید ابتدا با کارشناسان این مرکز مشاوره خواهید شد و طبق نیاز خود محصولات متنوعی به شما ارائه خواهد شد. دستگاه ایرلس یکی از محصولات پرکاربرد و پرفروش سایت صنعت تجهیز است که با قیمت به صرفه و کیفیت تضمین شده به فروش می‌رسد.

همچنین: خرید ژلکوت پاش

دلایل استفاده از دستگاه گان ایرلس چیست؟

  • سرعت بیش‌تر جهت اتمام کار
  • ارائه عملکرد بی نقص و بدون اشکال
  • به کار گیری دستگاهی نوین و برزو
  • رضایت بالای مشتریان
  • سرعت چندین برابری به نسبت قلمو و پستوله

در افکار بسیاری از افراد استفاده از دستگاه گان ایرلس تنها برای پروژه‌ های بزرگ پیش بینی می‌شود. اما جالب است بدانید که می‌توان برای پروژه‌ های کوچک هم از دستگاه استفاده کرد. به دلیل کاربرد بالا و مزیت ‌های فراوانی که این دستگاه دارد می‌توان در کمترین زمان ممکن پروژه را به پایان رساند و پروژه دیگری را از سر آغاز کرد.

کلام آخر

بدون شک برای انجام یک پروژه بزرگ با استفاده از یک قلم‌مو علاوه بر آن که وقت بسیار زیادی صرف خواهد شد خستگی جسمانی هم برای فرد باقی خواهد ماند. اما استفاده از دستگاه گان ایرلس برای هر نوع پروژه‌ای علاوه بر آن که تاثیر مستقیم در تسریع اتمام پروژه خواهد داشت، هیچ نوع خستگی برای فرد احساس نخواهد شد. اما اهمیت خرید این دستگاه و اصل بودن آن از عوامل موثری است که باید در زمان خرید به آن دقت بسیاری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *